MOMENTUM TRAINING SYSTEM

“BUILD YOUR OWN MOMENTUM”

 

VITAJTE V MTS

Jojo Porubský – pôsobil ako tréner a spolumajiteľ CrossFit Nitra, Hlavný tréner v bratislavskom CrossFit Pressburg.

Je to CrossFitový atlét na medzinárodnom poli.

Mojím cieľom je byť najlepší v tom, čo robím, aj naďalej zbierať čo najviac skúseností a predávať ich ďalej. Chcem pomáhať ľuďom a ovplyvňovať ich život v pozitívnom smere.

MOMENTUM TRAINING SYSTEM

Všetky programy sú nastavené tak, aby sa dali prispôsobiť potrebám a podmienkam, v ktorých trénujete. Ponúkame substitúcie cvičení na základe obtiažnosti, dostupnosti náradia a podobne. Váhy ku každému cvičeniu sú síce v programoch predpísané, ale vždy sa dajú upraviť podľa fyzických zdatností a zručností cvičencov. K väčšine cvičení ponúkame databázu videí a inštruktážnych komentárov, pre zabezpečenie kvality techník. Chceme aby mal náš člen všetko vždy k dispozícii a mohol tak bez problémov a “zádrheľov” trénovať. Naši členovia môžu s nami a aj medzi  sebou komunikovať  v skupine na sociálnej sieti, vyhradenej špeciálne pre nich. Môžme tak na individuálnej úrovni coachovať ohľadne techník a zodpovedať aké koľvek otázky ohľadne programu.

NAŠE PROGRAMY

ELITE PROGRAM
29.90€ / Mes.

Elite program je určený pre ľudí, ktorí už nie sú vo funkčnom tréningu noví, disponujú širšou škálou zručností a nemajú časové výrazné obmedzenie na tréning. VEDIEŤ VIAC

ADVANCED PROGRAM
21.90€ / Mes.

Program Advanced je nastavený na jednu dlhšiu tréningovú jednotku denne, pričom sa dá v prípade potreby kľudne rozdeliť na dve. VEDIEŤ VIAC

 

BASIC PROGRAM
12.90€ / Mes.

Basic level program je určený prevažne pre ľudí, ktorí sa chcú zlepšovať v oblasti funkčného tréningu, ale majú obmedzený čas na tréning. VEDIEŤ VIAC

 

Vyskúšaj si náš program na týžden úplne zadarmo!

NÁŠ PROGRAM V SKRATKE

Zameranie nášho programu

Momentum Training System má, ako väčšina iných tréningových programov, určité zameranie a ciele. Pre nás to je v najbližšej dobe CrossFit Games Open. Takže našu prípravu budeme zameriavať na toto obdobie. Do Openu nezostáva už dlhá doba, podľa toho aj zostavujeme program, aby sme akumulovali objem kvalitne vykonanej práce a popri tom sa každý zlepšoval v tom, v čom má najväčšie rezervy. Tento cieľ sme si vybrali preto, lebo v súčasnosti je trend nastavený tak, že do Open-u sa zapojí takmer každý. Dôležitý je pre nás ale zároveň fakt, že nie pre každého je táto súťažná fáza prioritou – nie každý má ambíciu postúpiť na Regionálnu úroveň súťaže. Práve preto chceme pre vás pripraviť našu vlastnú súťažnú fázu, kde si budete môcť otestovať svoj vlastný progres a zúžitkovať všetko, čo ste do toho momentu v MTS nazbierali. Spoločne odhalíme naše silné a slabé stránky a tým pádom budeme môcť ďalej pracovať v skvalitňovaní celého programu a budovaní vášho ďalšieho progresu.

 

Ako sledovať náš program?

Program zostavujeme na celý týždeň dopredu, aby ste si mohli dobre naplánovať kedy budete cvičiť, aby ste mali dostatok času na  tréning a aby ste sa mohli aj lepšie mentálne pripraviť a premyslieť si tréning dopredu – vizualizovať. Všetky časti v každom tréningu sú dôkladne vysvetlené a k takmer každému cvičeniu je vytvorené video v našej databáze, aby ste mali obraz toho, ako si dané prevedenie cvičenia predstavujeme. Čo je veľmi dôležité, členovia MTS majú k dispozícii súkromnú skupinu na facebooku, kde sa môžu prihlásiť a posielať svoje videá z tréningov, aby sme ich mohli spoločne analyzovať, opravovať a pomáhať zlepšovať sa aj v komplikovaných technikách, napr. vzpierania. (Túto možnosť vrelo odporúčame každému – má to skvelý dopad na vaše napredovanie). Ak sa vám zdá, že popiskov a vysvetlení je príliš veľa, verte, že je to len pre skvalitnenie vášho tréningového procesu.

 

Jednolitvé časti nášho programu

Weightlifting
Vzpieranie je dôležitou súčasťou CrossFitu a funkčného tréningu. Ak chceme vedieť vzpierať kvalitne v intenzite a pod tlakom, musíme najprv akumulovať kvalitný objem v samostatných špecificky zameraných cvičeniach. Ako som už naznačil, v našom programe sa venujeme jednak vzpieraniu zameranému na celkovú výbušnú silu a na druhej strane pracujeme so submaximálnymi váhami a učíme sa efektívne a kvalitne aplikovať vzpieračské techniky do intenzity (workouty, cyklovanie opakovaní v intenzite, a pod.) Za veľmi dôležité považujem vo vzpieraní niekoľko vecí: – mobilizácia – rozcvička – technika Mobilizáciu dávam na prvé miesto, pretože keď máme nejaký problém v tejto oblasti a nebudeme sa mu dôkladne venovať a dbať na jeho dlhodobom odstránení, naše lifty nikdy nebudú na svojom potenciále. Ak bude táto časť zanedbaná, tak v určitom bode narazíte na stenu a nebudete sa vedieť pohnúť ďalej. Rozcvička je ďalšia samozrejmosť, ktorú ale z mojej skúsenosti cvičenci často krát zanedbávajú, kvôli rýchlemu „odmakaniu si“ svojho tréningu. Pred každou časťou vzpierania, je rozpísaná rozcvička s prázdnou tyčou alebo ľahkou váhou. Sú to všetko základné cvičenia, ktorými sa nastimulujete na tréning a budete pripravení pracovať s váhami. Táto rozcvička nie je nič špeciálne ani unikátne. Je to klasická zostava, ktorú dávam všetkým mojim cvičencom odjakživa na tréningoch, využívam ju na seminároch, stretol som sa s ňou takmer v každom tréningovom programe. Sú to jednoducho dlhodobo osvedčené veci. O technike ani nemusíme hovoriť. Ale predsa spomeniem, že na každom mojom tréningu platí, že technika je ďaleko na prvom mieste, váhy prichádzajú na rad až po nej. Ide o to, že chceme trénovať dlhodobo. Chceme dvíhať veľké kilá teraz, o rok ale aj o 5 rokov. Keď budeme trpezliví a budeme pracovať na detailoch, zbierať informácie a spoločne ich analyzovať, benefity sa dostavia skôr, či neskôr.

Silový program
Základom každého tréningového procesu je silový program. Ten zodpovedá danému obdobiu, v ktorom sa nachádzame. v období pred súťažou bude naše zameranie na udržiavanie sily, po súťaži sa budeme orientovať viac na jej budovanie.

Doplnkové cvičenia
Doplnkové cvičenia sú bezpochyby neoddeliteľnou súčasťou každého tréningového plánu. Obmieňame tu veľké množstvo cvičení. Doplnkovými cvičeniami a kombináciami týchto cvičení, vieme atakovať slabiny a vyrovnať prípadné disbalancie, nehovoriac o tom, aké benefity z nich máme pre našu silovú základňu.

Aeróbne jednomodalitné cykly
Z mojej skúsenosti viem, že sa človek najlepšie naučí behať, veslovať, bicyklovať, plávať, a vykonávať iné jednomodalitné cvičenia, pokiaľ A) bude venovať pozornosť zautomatizovaniu správnej techniky, B) bude akumulovať dobre nastavený objem tejto práce v dlhodobom meradle. “Chceme aby ste sa zlepšovali v dlhodobom meradle, preto sa našim cyklovaním budeme zameriavať vždy na určitý objem práce a ten sa budeme snažiť posunúť hore!”

Metcony a iné workouty
Každý workout je zameraný na niečo iné. Nechceme vždy aby ste bezhlavo vstúpili do intenzity, ale aby ste si premysleli váš „game plan“. Chceme aby ste dokonale poznali samých seba, aby ste vedeli mať kontrolu nad vašim workoutom. Keď chcete odcvičiť váš workout na maximálny potenciál, musíte vedieť nastavovať tempo a dobre kalkulovať so svojimi silami.

Gymastika a skilly
Gymnastická zručnosť je v CrossFite rovnako dôležitá ako vzpieranie a iné časti programu. Chceme získať silu a svalovú vytrvalosť v tejto oblasti, aby sme ju mohli preniesť do lepšieho cyklovania opakovaní. Budeme sa stále zameriavať ako na striktnú gymnastiku, tak aj na kippingové prevedenia a aplikáciu tejto zručnosti v intenzite.

Progresie
Hlavnou úlohou tejto časti je učiť sa nové techniky a nové cvičenia, alebo zdokonaľovať tie, ktoré už vieme a progresívne akumulovať či už objem, alebo náročnosť.

F.A.Q.

Ako budem platiť za program?
Ahoj náš program sa platí platobnou kartou cez platobnú bránu.

Ako často budem platiť za program?
Náš program funguje na mesačnom predplatnom. Každých 30 dní prebehne automatická platba z tvojej karty.

Môžem zrušiť členstvo kedy chcem?
Áno.

Môžem si zmeniť členstvo na iný program vrámci MTS?
Áno.